Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka odborné praxe žáků na cvičných a provozních pracovištích
Vomáčka, Pavel
V bakalářské práci je popisováno, jakými různými způsoby lze v dnešní době vyučovat odborný výcvik. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány základní pojmy odborného výcviku, historie, organizace, způsoby a formy realizace odborného výcviku. V praktické části jsem se věnoval dotazníkovému šetření, pomocí kterého jsem v první části zjišťoval, jak žáci s jejich pohledu vidí odbornost učitelů teoretické a praktické výuky a jestli učivo probírané v odborných předmětech je pro dnešní dobu dostačující. Další část dotazníku je zaměřená přímo na žáky v předmětu odborný výcvik, kde jsem zjišťoval, které aspekty jsou pro ně rozhodující při výběru odborné praxe a co nejvíce ovlivňuje přístup a dobrý výkon v odborné praxi.
Návrh výuky tematického celku silnoproudé domovní elektroinstalace pro obor Elektrotechnik v odborném výcviku
Špéra, Viktor
Hlavním cílem BP je vytvořit teoretický podklad, výukový materiál, do odborné-ho výcviku na středních elektrotechnických školách. Pro učební i maturitní obory. Práce je zaměřena na silnoproudé elektroinstalace v domovních a průmyslových prostorech.
Návrh pracovních listů pro odborný výcvik oboru florista
Šúteriková, Olga
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout pracovní listy pro obor prodejce květin – florista, které mají sloužit jako učební pomůcka k výuce předmětu odborný výcvik a předmětu floristika. Teoretická část je zaměřena na oblast textových učebních pomůcek a jejich využití ve výuce žáků. Vysvětluje význam a charakteristiku oboru florista a základní dělení učebních pomůcek. V praktické části jsem se zabývala návrhem učebních pomůcek (pracovních listů), jejich tvorbou, využitím a přínosem pro odborný výcvik a doporučení pro pedagogickou praxi, které budou sloužit nejen žákům, ale i učitelům. V aplikační části bylo cílem provést kvalitativní pedagogický výzkum (strukturovaný rozhovor) na základě využití pracovních listů v praxi se třemi respondenty předmětů floristika a odborný výcvik. Výsledkem byl rozbor a porovnání rozhovorů na základě položených otázek směrem k vyučujícím.
Návrh modulové výuky oboru Elektromechanik pro zařízení a přístroje
Pešek, Josef
Bakalářská práce na téma „Návrh modulové výuky pro obor elektromechanik pro zařízení a přístroje“ se zabývá přípravou vyučování modulovou formou výuky. Pedagogika v posledních letech usiluje o modernější vzdělávání, které by odpovídalo požadavkům dnešní doby a umožnilo žákům středních odborných škol lepší uplatnění na trhu práce. Proto jsem si připravil návrh modulů, které na sebe vzájemně navazují a jsou seřazeny postupně od nejsnadnějšího ke složitějším. Cílem bakalářské práce je docílit sjednocení probírané látky mezi odbornou teoretickou a praktickou výukou. Celý modulový systém však závisí na vedení školy, která by kvůli nové vyučovací metodě musela upravit svůj dosavadní školní vzdělávací program.
Vnímání hodnocení žáků učiteli v odborném výcviku na vybraných SŠ v JMK
Pulec, Martin
Tématem bakalářské práce je „Vnímání hodnocení žáků učiteli v odborném výcviku na vybraných SŠ v JMK“. Hlavním cílem je poznat, popsat a interpretovat, jak učitelé odborného výcviku vnímají a realizují hodnocení žáků vybraných SŠ v JMK. Teoretická část práce se věnuje hodnocení žáků obecně a je zaměřena na definování smyslu a různých funkcí hodnocení, cílů, typů a nejběžnějších forem hodnocení. Prostor je tu vyčleněn pro vysvětlení hodnocení na střední škole v odborném výcviku, což je podstatné pro praktickou část práce, která je zaměřena na to, jak učitelé odborného výcviku vnímají a realizují hodnocení žáků na vybraných středních školách. Realizovaná je pomocí dotazníkového šetření, kde jsou na závěr výsledky shrnuty a diskutovány.
Zájem žáků o výuku odborného výcviku na vybrané střední odborné škole
Hlavatá, Ivona
Bakalářská práce je zaměřena na téma „Zájem žáků o výuku odborného výcviku na vybrané střední škole“. Hlavním cílem teoretické části bakalářské práce je definovat pojmy: zájmy a potřeby, motivaci, učení, výuku odborného výcviku a metody výuky. Dalším cílem je vysvětlit souvislost zájmů a potřeb o výuku odborného výcviku. Materiálem ke zpracování bakalářské práce jsou odborné publikace, časopisy a internetové zdroje. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na zjištění zájmu žáků o výuku odborného výcviku. Dalším cílem bakalářské práce je zjištění, zda a jakým způsobem jsou žáci motivováni ve výuce odborného výcviku. V rámci praktické části bude realizováno průzkumné dotazníkové šetření na střední škole.
Návrh exkurze pro žáky SOŠ
Ondráčková Bílá, Kateřina
V bakalářské práci jsou zpracovány návrhy exkurzí pro žáky střední odborné školy. Cílem teoretické části je popsat organizační formy výuky a charakterizovat exkurzi jako jednu z konkrétních organizačních forem výuky a popsat způsoby jejího využití při odborném výcviku na střední odborné škole. Dále jsou popsány didaktické zásady při konání exkurze a specifikovány vyučovací metody užívané při exkurzi. Metody, které jsem použila pro zpracování teoretické části, bylo studium odborných zdrojů, tvorba výpisků a jejich analýza a syntéza. V praktické části je cílem navrhnout exkurze pro žáky střední odborné školy, a to konkrétní SOŠ (Střední Škola obchodní a služeb SČMSD, Žďár nad Sázavou s.r.o.) - oboru Rekondiční a sportovní masér. Návrh exkurze je sestaven na základě výsledků zjišťování zájmu u žáků 2. ročníků. Pro zjištění zájmu žáků byla užita metoda dotazování, konkrétní technikou pak byl dotazník.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.